Гарантійні умови

Гарантія та сервісне обслуговування

Відповідно до закону «Про захист прав споживача» на весь товар з нашого інтернет-магазину надається гарантія від виробника. Термін та умови гарантійних зобов'язань вказані в гарантійному талоні або паспорті на товар (у разі комплектації таким товару). В період гарантійного терміну, покупець зобов'язаний виконувати відповідні вимоги і вказівки по експлуатації, заявлені виробником. Порушення вимоги і вказівок спричиняє втрату гарантії, відмова безкоштовного ремонту або заміни товару. Гарантійний термін від магазину триває протягом 14 днів, з моменту покупки товару.


Гарантійне обслуговування:

Гарантійним обслуговуванням займаються тільки спеціальні, авторизовані виробником, сервісні центри. Наявність гарантійного талона або паспорта дає можливість безкоштовного сервісного обслуговування. Важливо зберігати документ, що засвідчує наявність гарантії, протягом всього періоду експлуатації. У кожному гарантійному талоні вказані:

- модель товару;

- серійний номер;

- термін гарантії;

- дата продажу товару.

Термін на ремонт товару визначає сервісний центр.


Повернення і обмін товару

Відповідно до закону «Про захист прав споживача» обмін або повернення купленого товару здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки. Для здійснення повернення або обміну товару, важливо щоб:

- зовнішній вигляд товару був в цілості, без потертостей і пошкоджень;

- всі заводські маркування та ярлики були пошкоджені і збережені;

- пакування і гарантійний документ повинні бути цілими.

Якщо товар не робочий, повернення або обмін можливий після укладення та видачі відповідного документа спеціалізованим сервісним центром.

Зверніть увагу! Всі витрати з транспортування при обміні або поверненні за рахунок покупця!


Відмова в гарантійному обслуговуванні

Спеціалізований сервісний центр має право відмовити в безкоштовному гарантійному обслуговуванні, якщо:

- збереження гарантійних пломб в товарі порушено;

- є наявність механічних пошкоджень на товар, що виникли при умисних або необережних діях покупця;

- вимоги і умови експлуатації були порушені;

- гарантійний талон або паспорт неправильно заповнені;

- відбувалось самостійне втручання в цілістність товару, ремонт, заміна деталей товару і тд;

- серійний номер товару був стертий або пошкоджений;

- товар пошкоджений в результаті стихійного лиха;

- причиною поломки є підвищення або зниження напруги в електромережі;

- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням умов експлуатації.